pátek 20. prosince 2013

Moje první andělka s malovanýma očima


     Tato andělská panenka vznikla pro moji swap partnerku - každoročně se totiž na Fleru účastním Andělského swapu a letos jsem chtěla zkusit něco, co jsem ještě nikdy nedělala.
     K pokusu o podobnou panenku jsem se odhodlávala hodně dlouho, skoro rok... Nejvíc jsem se bála malování očí, protože jsem vždy dávala přednost kreslení a se štětcem až tolik nekamarádím :-) Ale nakonec se ukázalo, že je to jednodušší, než ušít tu pidivestičku, co má andělka na sobě :-)))

     Na začátku jsem vytvořila tyto dva "humanoidy" (ten druhý teprve čeká, až z něj něco vznikne):



Oblečení jsem zvolila v barvách navozujících zimní náladu:



A pak přišly na řadu obávané oči:





A tady už je hotová andělka. Moc jsem si přála, aby moji swap partnerku potěšila, ale že z ní bude mít takovou radost, jakou mi popsala v mailu, to jsem absolutně nečekala.



Vestička s křídly je sundavací:





Tak můj první pokus snad nedopadl úplně nejhůř a už se těším na tvoření té další :-)
Doufám, že se bude andělce v novém domově líbit a bude své ochranné poslání plnit co nejlépe...



2 komentáře: